Język

Zwroty

Polityka zwrotów i wymiany

Zwracane produkty powinny być nowe, nieużywane i posiadać wszystkie metki Skhoop. Zniszczone lub zabrudzone zwroty nie zostaną zaakceptowane i mogą być odesłane do Klienta.

Produkty powinny zostać zwrócone w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, dotyczy to również przesyłek zagranicznych. Zwroty wysłane w czasie późniejszym mogą nie zostać zaakceptowane.

Oferujemy zwrot i wymianę towaru GRATIS na terenie Polski, w ciągu 14 dni, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub e-mailowym.

W przypadku przesyłek zagranicznych koszty wysyłki zwrotnej ponosi zamawiający.

Jak zrobić zwrot

  1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub napisz do nas e-maila na adres info@skhoop.pl
  2. Zapakuj produkty w sposób bezpieczny, tak aby nie uległy zniszczeniu, załącz fakturę, którą otrzymałeś wraz z przesyłką (lub drogą mailową) podczas złożenia zamówienia.
  3. Do paczki dołącz swoje Imię i Nazwisko, nr zamówienia oraz numer swojego konta bankowego w celu dokonania przelewu zwrotnego.
  4. Użyj najbardziej ekonomicznej formy przesyłki i wyślij produkty na adres:
    Skhoop
    ul. Księcia Józefa 169, 30-243 Kraków
    Poland


Zwrot pieniędzy

Wszystkie zwroty zostaną zrefundowane przelewem na konto kupującego, razem z kosztem dostawy, bez międzynarodowych ceł i podatków od sprzedaży.

Returns

How to make a return or exchange.
If you have any questions regarding your order, please e-mail us at info@skhoop.pl.

Return policy

Items must be returned unused in perfect condition accompanied by the original invoice. Returns that are damaged or soiled may not be accepted and may be sent back to the customer.

Items should be returned within 14 days upon delivery. Returns after this time may be not accepted.

We offer return and exchange of items free of charge within Poland, within 14 days after contacting us via e-mail or phone.

In case of foreign consignment shipping costs are at the expense of the customer.

How to make a return

  1. Contact us by phone or send us an e-mail to info@skhoop.pl
  2. Pack the items in the original box and attach the invoice.

3. Provide your name and surname, number of the order as well as your bank account number.

4. Please use the most economical shipping method for your return and mail items to the following address:

Skhoop

ul. Księcia Józefa 169, 30-243 Kraków
Poland

Receiving a refund

All returns will be refund to the original customer’s credit card/bank account including shipping costs, excluding international customs duties and sales taxes.

Sklep internetowy Shoper.pl